Blåsippa ♫


Fotograf: Natalie
Kamera: CanonPowershotA1100IS

Hejj!
Sitter vid datorn och gör ingenting!
Egentligen skulle jag kunna sluta sitta vid datorn, men det finns inget annat att göra.. WIIHOO *ironi*
Imorgon på skolan så har vi engelska läxförhör.. YIPPIIE *ironi*
Och jag kom nyss på att jag glömde ta hem engelska boken såå.. jag kan inte träna på läxan.
Typiskt..
Men jag får hoppas att det går bra ändå, för så dålig är jag ju inte på engelska ;)

Bilden på Blåsippan tog jag i våras!
Nu börjar det bli lite kallt och höstigt, jag saknar verkligen sommaren..

På tal om annat!
Är det bara jag som inte fattar vad som har hänt mellan kissie och paow?
Jag läser inte deras bloggar, men tänkte bara gå in och kolla, och sedan så har dom skrivit typ..
Att paow har druckit?
Jag fattar inte *haha*

Hoppas alla får en bra kväll! :D

Kommentarer
Postat av: Elina - DALKULLA

Ja visst är dom :)

2010-09-20 @ 20:55:48
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: lina :D

inget sp tror ja.

ska nog snart gå och lägga mig,

är hur trött som helst! :o ♥

2010-09-20 @ 21:05:09
URL: http://linacarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0